Gå til innhold

ja jo:D

Nygaard
 Share

Anbefalte innlegg

En politimann stopper en ung blondine som kjører i 80 km/t i en 30 km/t sone. Følgende samtale finner sted:

P: Kan jeg få se sertifikatet ditt?

B: Jeg har ikke noe sertifikat lenger. Det ble jeg fratatt for noen uker siden i forbindelse med promillekjøring.

P: Jaså, kan jeg da få se vognkortet?

B: Dette er ikke min bil, jeg har stjålet den.

P: Hva, er bilen stjålet??

B: Ja - men la meg tenke etter. Jeg tror jeg så vognkortet i hanskerommet da jeg la inn pistolen min.

P: Har du en pistol i hanskerommet?

B: Det stemmer. Jeg la den inn der etter at jeg hadde skutt eieren av bilen. Deretter la jeg henne forresten i bagasjerommet.

P: Har du ett lik i bagasjerommet??

B: Javisst!

Etter disse opplysningene tilkaller politimannen forsterkninger og sin sjef. Bilen omringes og når sjefen ankommer, nærmer han seg langsomt kvinnen og spør igjen:

P: Kan jeg få se sertifikatet ditt?

B: Klart det! Her er det. (Hun viser frem sitt gyldige førerkort)

P: Hvem tilhører denne bilen?

B: Men den er da min! Her er vognkortet.

P: Kan du være se snill og åpne hanskerommet, jeg vil gjerne se etter om det finnes en pistol der.

B: Selvsagt, men jeg har ingen pistol. (Og det var naturligvis heller ikke noen pistol i hanskerommet!)

P: Kan jeg få kaste ett blikk i bagasjerommet. Min kollega sier at det ligger ett lik der. (Bagasjerommet er tomt)

P: Nå forstår jeg ingenting lengre. Politimannen som stoppet deg sa at du ikke hadde sertifikat, at du hadde stjålet bilen, at det fantes en pistol i hanskerommet og ett lik i bagasjerommet.

B: Utrolig!!! Det forundrer meg ikke om han påstår at jeg har kjørt for fort også!!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...