Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg sitter å tenker på å bytte ut alle pærene inni bilen, lissom de som er inne i speedometer boksen (ikke sikker på hva den heter), og kanskje de som er i de forskjellige knappene rundt om. Vet at man kan bytte de i speedometeret, men jeg vil ha sånn som lyser ganske sterkt rødt.. Nå er det bare sånn svakt, og noen pærer funker ikke..

Hvor mange pærer trenger jeg? Og går det ann å bytte de i de knappene rundt om? For eksempel til å stille på varmen og sånn.. Og har de disse på schmiedmann?

Takk for svar! :)

Skrevet

Vet ikke om slikt kansje står i online ETK eller haynes hvor mange og volt etc.. Ellers så står dette på pærene også. Sikkert noen elektro butikker som selger disse billig. clas O etc..

Skrevet

Blanke får du på bensinstasjonen og det var det som var orginalt i mitt insrument.

Er å få kjøpt hvite skiver også eventuelt. Sjekk litt på http://www.autopower.se/ eller søk litt her på forumet.

Fikk dette firmaet oppgitt "Stylingtech" gjennom denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... c&start=90 men det var blinkende utvendige lykter.

Retuner med link på denne tråden om du finner noe da:-)

Skrevet

Tror etter kikket litt at det er instrumentpanele som avgjør fargen. Iallfall byttet jeg nylig pærer og de var blanke kjøpt på bensinstasjon.

Sjekket du linken for innlegge jeg hadde over "Stylingtech". Sikkert mange andre steder de selger også.

Skrevet

Ok. Hadde ut mitt som sagt tidligere i tråden og byttet. Har da fått opp airbaglampe som blinker. Dette sjedde på broderns bil også. Så mulig enn må nullstille i etterkant.

Skrevet

Det skjedde ikke med min :) Fått i pærene i dag, uten å ut med rattet! :) Var ganske trangt å få i ledningene bak igjen, men det gikk.. Var heller ikke så lett med en gang å få de av, før jeg skjønte hvordan det var.

Men, lyset ble i hvertfall veldig mye bedre! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...