Morten1989 Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Heisann. Igår dreiv jeg å skrensa litt i ei rundkjøring, så plutseli begynte bilen min å tikke VELDIG høyt Det hørtes ut som det var en diselbil som kjørte. Jeg stoppa får å se hvor lyden kom fra, og det virket som lyden kom fra sylinderene. Etter det kjøte jeg hjem, og da forsvant lyden. Hva kunne det ha vært? mvh Morten
Bimmerlars Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 kanskje oljepumpa mista oljetrykk, så tømte de hydrauliske ventilløfterne seg, og de begynte å klakke
Morten1989 Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 Kunne ikke ene sylinderen sluttet å funke da?
Robin_Isak Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Lite olje? I såfall ville den lille oljen du hadde blitt skjøvet til en side av skrensen i rundkjøringa og oljepumpen har sugd luft, og du ville fått ulyd fra ventilløfterne.
2mMy Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 med nok hardkjøring så har det hendt at olja blir borte litt! og da hender det at den høres ut som en gammal merce
javewl Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Dette skjedde en kamerat av meg... da var det lite olje på motoren.
Bimmerlars Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Peil olja før du tar den ut. Artig å se om dette kan være årsaken i ditt tilfelle
borte Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Heisann. Igår dreiv jeg å skrensa litt i ei rundkjøring, så plutseli begynte bilen min å tikke VELDIG høyt Det hørtes ut som det var en diselbil som kjørte. Jeg stoppa får å se hvor lyden kom fra, og det virket som lyden kom fra sylinderene. Etter det kjøte jeg hjem, og da forsvant lyden. Hva kunne det ha vært? mvh Morten Nøyaktig det samme skjedde hos meg i fjor en gang! Ingen problemer etter det..
Morten1989 Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 Peil olja før du tar den ut. Artig å se om dette kan være årsaken i ditt tilfelle Har peila olje, og den er helt på minimum grensa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå