Gå til innhold

Pixla gåen i MID displey


Anbefalte innlegg

Hvis du tar en tynn klut, av fint stoff, putter over der pixelen er gåen og maserer FORSIKTIG med tommelen oppå den "døde" pixelen så kan det hende du er heldig og får denne til å funke igjenn. Hvis du har kjøpt denne skjermen over internett har du 2 ukers angrerett og kan da sende den tilbake og si at det ikke var en slik skjerm du ville ha :P:)

Håper det virker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Sjekk produsentens egne sider for deres toleranser for døde pixels. Enkelte produsenter har (endelig) innført nulltoleranse på lysende pixels.

Mener å ha lest et eller annes sted på nettet at "bransjen" mente 5 døde pixels burde være grensen. I grenseland mange mener jeg, og det kanvære at forbrukerombudet mener det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Bmw Luleå i sverige va det ikke noe anna alternativ enn å bare bytte det (kjøpe nytt)

Jeg har hatt oppe mitt og spruta litt elektro spray (2-26) oppi,, ble litt bedre.. men etter noen uker bynte flere å virke... så nu e det 10 ganga bedre enn det var.. ja det er noen pixler som mangler.. men LANGT fra det som var borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...