Anderslien Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 En kamerat av meg skal kjøpe seg bil nå. Han har funnet en BMW 535ia. Står at den er trimmet til 240hk av Hartge. Hva tror dere om denne? Noe å satse på? Link: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1562430 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 hm, 240hk, i min 535i er det 220 org. så at hartge bare har trimma den 20 hk tviler jeg litt på egentlig, skal ikke si dette sikkert. men gøy bil uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Går det ann å finne ut om det er original hartge da? Er den verdt den prisen som står der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 jeg vil at dere skal drepe bilen min! Saa stygg den er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 En kamerat som drev å kødda... Slett dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 JEG VIL AH NY BIL NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ wtf Ramla ned i øllglasset eller... Send pm til stibre han har vært og sett på bilen,jeg også var i utgangspunktet interessert i denne bilen.... Originalt så har E34 535i 211 Hk! Att Hartgte har fått 240 Hk ut av denne motoren tror jeg nok.Alpina fikk jo vel 250Hk av samme motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Hehe, en kamerat som drev å kødda. Ja, det skal jeg gjøre, så får vi se hva han sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Trodde det var 220 orginalt, men men. hvis det er 211 org, pluss de oppgraderingene som det står at hartge har gjort så er det sannsynlig at det er 240 i den ja. og da ville jeg absolutt mene den er verdt pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå