shortx Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 jeg vurderer og kjøpe meg en bmw e36 1993 320 men lurer på hvor mye den er verdt den er STRØKEN lakk messig og slik eneste feilen på den er sprekk i ruta og toppen er gåen det er en verson med mindre exstra utstyr det er vanlig veiv rute og soltak ikke air bagg som det sto noen som vet hva jeg burde gi for denne btw den har gått 1,9 runder og er grønn
lloydsb Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Jeg får si det som alltid blir sagt, til folk som lurer på pris ang kjøp\salg.. Bilder sier alt. Strøken i dine øyner er kanskje ikke i andre sine og omvendt. du vet vel sånn ca pris på hva eiereren ønsker seg? alt hjelper. Så hvis du skaffer bilder så kan vi fortelle deg om det er et bra eller dårlig kjøp.
shortx Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Skrevet Juli 15, 2007 Jeg får si det som alltid blir sagt, til folk som lurer på pris ang kjøp\salg..Bilder sier alt. Strøken i dine øyner er kanskje ikke i andre sine og omvendt. du vet vel sånn ca pris på hva eiereren ønsker seg? alt hjelper. Så hvis du skaffer bilder så kan vi fortelle deg om det er et bra eller dårlig kjøp. har ikke bilder men strøken er strøken av typen mere fri lakk ingen rust helt intreør alt av el fungerer er KUN topp og rute som det er noe feil med ikke felger på den btw og 110% org bare en ca pris hadde vært nice mellom 5 og 60k lizzm
Ad|oS Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Vil si 50-70.000 for den, minus kostnadene til skifting av topp. Aner ikke hva dette koster da...
shortx Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Skrevet Juli 15, 2007 Vil si 50-70.000 for den, minus kostnadene til skifting av topp. Aner ikke hva dette koster da... etter det jeg hørte koster den 24k ny og sprekk i ruta hmm er ikke så gale og gi 15k for den da
BmMm3 Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 E36 av den årgangen er ikke verdt mye lenger.. fikser du toppen på den og frontruta da.. så vil jeg tippe den er verdt ca. 30K .. pluss minus..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå