dementiz Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Bilen min har nettopp vært på verksted der de skiftet reg.reim på min BMW e36 91mod. Etter jeg fikk den tilbake er det akkurat som den lugger når jeg kjører i 3. gir, og bilen leker olje eller bensin. Det har også blitt en litt annen lyd i motoren etter skiftet. Likeledes, når jeg skal starte bilen, er det akkurat som at tenninga bare kutter, og jeg må vri om, for så å forsøke å starte bilen på nytt. Som regel får jeg startet etter et par ganger, men av og til starter den ikke etter 5-6 forsøk, og da begynner det å lukte svidd. Har noe av dette sammenheng, eller er det bare tilfeldig at alle disse feilene oppsto etter at reg. reim ble skiftet?
JohanH Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Høres ut som en klagesak. Husk at du har reklamasjonsrett fra service. Johan
dementiz Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Skrevet Juli 15, 2007 Ja, skal ringe i dag og si hva som har skjedd. Jeg bare lurte på om feilsymptomene kunne ha noe med reg.reima å gjøre.
Ballder Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Symptomene har i hvertfall noe med verkstedet å gjøre. Olje/bensin lekkasje skal seriøst ikke bli en konsekvens av reg. reim skifte. De andre feil symptomene har heller ikke no der og gjøre. Inn med bilen, og forlang at den er slik den var før du leverte den første gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå