Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som her som har prøvd å trimme en m60b40?

har lest noe om kompressor og diverse greier, hva slags alternativer har man ang. trimming av disse, og hva vil prisen bli?

samt tåler automatkassen det?

fra før har jeg et supersprint effektanlegg med grenrør og hele veien bak, og K&N filter (som egentlig ikke gir noe effekt :wink: )

er egentlig litt misfornøyd med lyden enda, så vurderer å bytte potte igjen.

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Spørs litt hvor mye penger du skal legge i det da, men ett kompressor-kit er jo så absolutt ikke dumt. Da får du ut mye hester ekstra, til en forholdsvis billig penge. (40-50k)

Skrevet

de har jo levrandør i sverige? tro om prisen er samme som de sier på esstuning der?

isåfall er jo 6000 dollar bare ett spytt i havet! :D

må virkelig vurdere dette. om jeg bare finner ut om kassen holder.

Skrevet

send meg en melding på 41 55 15 31 så kan vi ta en prat om den kompressoren...

har selv ess på min.

Skrevet

har vært på jobb ei stund nå, og jobber i maskin på hurtigruta så jeg har ikke hatt no særlig dekning på ei god stund.

men skal rapportere. ;)

Skrevet

Turbofun har billigere kit enn det ess har. Hvordan kvaliteten er skal jeg ikke uttale meg om.

Du kan nå høre med dem. Til min s50 hadde de kit til 22500kr.

Manuell kasse er vel å foretrekke uansett? er ikke noe å lure på det skal du over 400hp 8)

Skrevet

vel.. ikke alt jeg vil skal ut enda. vi får se hvordan ess vil stille seg til ting.

Det kommer..

uansett... ikke hestekrefter som dreper girkasser.. men moment... og kjørestil :wink:

ikke hatt problemer med kassa enda. men problemer med kommunikasjon med ess. vi får se når ferieukene er over.

Skrevet

selvfølgelig hadde det vært skøy med manuell. og de selger jo reman kasser i statene til noen lapper. så får se hva det blir. skal vel innom der en tur eller to de neste månedene så det kan jo hende jeg får med meg en manuell kasse. ;)

Skrevet

kassa tåler kompressoren fra ess i massevis, så det skal du ikke være redd for.

Værre er det med plastkulene har du byttet de?

Skrevet

jeg har ikke byttet de nei. men kassen ble byttet med en helt ny i 2000. så regner med den skal være i rimelig god stand.

mener å ha lest at kassene var en svakhet på disse bilene? er det bare de kulene det er snakk om da?

og åssen er det med resten av drivverk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...