S.Hafsmo Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Noen som her som har prøvd å trimme en m60b40? har lest noe om kompressor og diverse greier, hva slags alternativer har man ang. trimming av disse, og hva vil prisen bli? samt tåler automatkassen det? fra før har jeg et supersprint effektanlegg med grenrør og hele veien bak, og K&N filter (som egentlig ikke gir noe effekt ) er egentlig litt misfornøyd med lyden enda, så vurderer å bytte potte igjen.
mAZE Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Spørs litt hvor mye penger du skal legge i det da, men ett kompressor-kit er jo så absolutt ikke dumt. Da får du ut mye hester ekstra, til en forholdsvis billig penge. (40-50k)
J Naustdal Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Sjekk ut http://www.esstuning.com for kompressor kitt. fint med 411 gamp. angåande supersprint er vel desse kjent for ikkje ha den mest "brutale" lyden. kanskje med eisenmann bakpotte hadde du fått meir lyd.
S.Hafsmo Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 men tåler kassen 411hk? eller må jeg vurdere å prøve å importere en 6 trinns man. kasse?
S.Hafsmo Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Skrevet Juli 17, 2007 de har jo levrandør i sverige? tro om prisen er samme som de sier på esstuning der? isåfall er jo 6000 dollar bare ett spytt i havet! må virkelig vurdere dette. om jeg bare finner ut om kassen holder.
HMW Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 send meg en melding på 41 55 15 31 så kan vi ta en prat om den kompressoren... har selv ess på min.
Jonner'n Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 åssen endte samtalen her?? tålte kassa det? hva med driverk og evt asc....? hilsen nysgjerrig per
S.Hafsmo Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Skrevet Juli 20, 2007 har vært på jobb ei stund nå, og jobber i maskin på hurtigruta så jeg har ikke hatt no særlig dekning på ei god stund. men skal rapportere.
javewl Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Turbofun har billigere kit enn det ess har. Hvordan kvaliteten er skal jeg ikke uttale meg om. Du kan nå høre med dem. Til min s50 hadde de kit til 22500kr. Manuell kasse er vel å foretrekke uansett? er ikke noe å lure på det skal du over 400hp
HMW Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 vel.. ikke alt jeg vil skal ut enda. vi får se hvordan ess vil stille seg til ting. Det kommer.. uansett... ikke hestekrefter som dreper girkasser.. men moment... og kjørestil ikke hatt problemer med kassa enda. men problemer med kommunikasjon med ess. vi får se når ferieukene er over.
S.Hafsmo Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Skrevet Juli 21, 2007 selvfølgelig hadde det vært skøy med manuell. og de selger jo reman kasser i statene til noen lapper. så får se hva det blir. skal vel innom der en tur eller to de neste månedene så det kan jo hende jeg får med meg en manuell kasse.
Jonass Skrevet Juli 21, 2007 Skrevet Juli 21, 2007 kassa tåler kompressoren fra ess i massevis, så det skal du ikke være redd for. Værre er det med plastkulene har du byttet de?
S.Hafsmo Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Skrevet Juli 21, 2007 jeg har ikke byttet de nei. men kassen ble byttet med en helt ny i 2000. så regner med den skal være i rimelig god stand. mener å ha lest at kassene var en svakhet på disse bilene? er det bare de kulene det er snakk om da? og åssen er det med resten av drivverk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå