Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det original alpina skal det være en metallplate med info om bilen popnaglet til ramma et sted, tror det er under panseret. så vidt jeg vet har alpina ikke bygget biler kun med motorendringer, det skal jo være lett å se forskjell på en alpina og org BMW

ellers kan du prøve regnr i nettbutikken til GS, kanskje du får noe der.

alle aut BMW verksted har vel tilgang til info fra regnr tror jeg, hvertfall hvis de vil.

Skrevet

ja vet d er ix. men selger på stod at d var orginal alpina motor og greier. men jeg får ikke dette til å stemme mulig han tar feil av 2.7 eta lavkomp motoren da...

Skrevet

takker alle for kjapt svar i hvertfall.. kompisn min er å ser på bilen nå skjønner dere og den var vist grei untatt at den gik dårlig osv, + at selger snakket om automatisk nivåregulering... d har jeg aldri hørt om på e30.. noen måte å se d på da?

Skrevet

snakket med kompisn min i stad og d ble ingen handel var for mye rart gikk som en lat 320. men fri for rust og pent behandlet da.. så da tror jeg denne tråden har gjort sitt takk for svar :lol:

Skrevet

jeg trodde også at d var en c2 2.7 allrad alpina. men da skulle d ha stått på bilen med tilhørende styling osv.. men når d kun var snakk om motoren ble jeg skeptisk.. uansett så le d ingen handel.. har forresten ikke sett alpina 2.7 ix enda.

Skrevet
ja vet d er ix. men selger på stod at d var orginal alpina motor og greier. men jeg får ikke dette til å stemme mulig han tar feil av 2.7 eta lavkomp motoren da...

Stor forskjell på en original alpina motor, og en bil som er levert med alpina motor originalt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...