Svenss Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Jeg har en rød e30 316 med chromlister som jeg gjerne ville fått sorte.Men jeg lurer bare på,er de vanskelige å ta av? Det er de chromlistene som går over døra og bortover langs rutene. Jeg kunne jo alltids teipa de som jeg har gjort nå med sort teip som henger veldig bra,du ser ikke at de er teipa på lang avstand. Men det blir for dumt å teipe,så jeg kunne tenkt meg å gjort noe annet.Ossen vil sort lakk henge på om jeg pusser de ned litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 listene kan sitte litt, jeg ødela mine når eg demonterte dem. kjøpte nye sorte hos jæger. sort matt av en form på sprayboks vil henge, omman pusser godt... vekk med mest mulig crome.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenss Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Ok,takk Da får jeg prøve å pusse de litt ned før jeg sprayer over med sort matt lakk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå