Lars Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Fikk ny girkule i posten idag, og har begynt å prøve å montere. Men jeg skulle hatt noen slike "strømtyver" som man bare klipser inn på kablene som man skal koble sammen.. hvor selges dette? Har vert på en del butikker her i byen, men ingen hadde.. Har de på Biltema? Og hva er pluss og hva eg minus? tenkte å koble den til lyset i askebegeret, der er vel en brun, og en grå leder med rød stripe på.. fra girkula kommer det en brun og en rød. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 De hadde i allefall på biltma før, fant ikke sist jeg var der men ville tru de har, eventuelt clas ohlson eller noe sånt. du har jo + og - til lyset ved sigarettenneren, hvem av de til lyset i kula du kobler til hvem av de fra lyset ved tenneren spiller ingen rolle, blir jo bare en pære til i paralell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 til min, e36 da, kjøpte jeg med originalt monteringssett, dette kostet litt, men var absolutt verdt det, synes jeg.. dette burde vel vært mulig å få tak i til e46 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Strømtyver finner du på bensinstasjoner.. de har det iallefall på Esso i Narvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Tusentakk for svar!.. trodde det var lysdiode i kula jeg:P men da skal jeg få det til!;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 er nok diode ja, får også tak i monteringssett til e-46, men det er jo så lite belastning p dette at en strømtyv funker greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå