Fliid Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Har rusthull i tanken på min E30 (55L tank), rusthullet befinner seg nesten i sveise skjøten på påfyllingsrøret (røret som stikker ut av tanken). Er ikke ett stort hull. Kan dette fikses med glassfiber? Noen andre forslag? MVH Fliid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Kansje Kjemisk Metal kan fikse det der? http://www.biltema.no/products/product. ... mId=116282 Må bare rengjøre skikkelig, og sørge for at det er tørt der du skal smøre på, og så tror jeg det er lurt å lage nogle hakker eller noe, så det kan feste seg litt ekstra godt i dem. Fikk fikset hul i bunnpanne for en stund tilbake, sveiset og etter på la han på kjemisk metal...just in case. Det var dog en pølse av 2 komponenter som han eltet sammen, sitter som faen. Men dette var ganske dyre greier, kostet vist 700 for en pølse på 10cm, men jeg ga kun 700 for hele jobben Så vil nok sjekke om den type biltema har tåler bensin, før man begynder å klistre det på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Min tank har et hull på eksakt samme sted. Jeg forsøkte å få til en reaksjon med såpe, og det har da ikke rent noe særlig enda. Kun da det er over 40L på tanken at man kan kjenne en svak bensinlukt hvis man lener seg ned under bilen på høyre side, så jeg vil si det funka ganske greit i forhold til før, da det lakk så fort jeg var over 30L. Kjemisk metall kan kanskje funke? Det beste er nok å få tak i en ny tank, det er faktisk en til salgs her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2007 Ja, det er selvfølgelig det beste med ny tank.. Kan og prøve med kjemisk metall. Er det det? Ikke tittet jeg. MVH Fliid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå