Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har til salgs en M10 motor, har 518i innsug (komplett med ledningsnett osv) dette er bare å bytte ut med gasser innsuget. må kun bygge om litt på motorkontakten.

Motoren har gått 236682, toppen ble trykktestet og det ble byttet toppakning på 228000. Det er ny vannpumpe, oljefilter, luftfilter, tennplugger, børster/reguleringsbruen til dynamoen, clutchen er og relativ ny.

Gearkassen er av typen Getrag. Hardykobling er det ikke på (har en svett å sliten en som kan medfølge uten tilegg) Har mellomaksel (komplett med opphengslager)

Motoren gikk som den skulle på varm, men har problemer med tomgang på gjennomkald motor (gasseren har en feil, repsett koster noen tusen, derfor medfølger 518i innsuget++)

Eksosen har et par lekkasjer men sviver igjennom EU`n ( var igjennom med den eksosen Oktober i fjor)

Alt kommer fra en 1986 mod. E30.

Om å gjøre å gi meg nærmest 2.000,- for kalaset

Er du sugen så kjøp den :D

MVH

Fliid

Skrevet

Ja, det er en 1.8L motor. (Men "plombet" med gasser og da registrert som 1.6) Borring osv. er 1.8. Derfor 518 innsug ++ følger med, for dette er bare å sette rett på så yter den litt mer. Innsug osv er dog ikke testet, ligger fortsatt i esken jeg fikk det i (kjøpte det her på Bimmers for 2500,-, har kvittering osv på det.). Så den heter vell kun M10 eller M10B18. Det er 5 trinns god Getrag kasse :D

MVH

Fliid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...