imalldevil Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 Dette er en klassiker som er import fra Tyskland og er kun momset inn, men om 2 år er den veteran og da blir det heller ikke så dyrt å få den registrert. Km på bilen er 155 372, lite rust til å være en så pass gammel bil, kjøp den nå og resturer den totalt og om to år er det bare å registrere en gammel klassiker som ser ut som om den er ny. Bilen er lagt ut her for en kompis av meg, så ring ham om der er noe dere lurer på. Atle Hugvik Tlf 909 41 794 Pris for denne klassikeren er satt til Kr. 14 000,- men kan om så diskuteres til en viss grad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janroar Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Jeg kan ta den for 10000? Da kan jeg komme å hente den med ei gang, er det innterresant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 ring han som eier den i stedet. har jo lagt den ut for en kompis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Som bmwhans sier, ring han som eier bilen og bli ledd av om du byr 10000,- Bare synd jeg ikke får høre det. 14000 er ikke ille for en sånn bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 når en klassiker som denne, som ikke ser ut til å være SÅ tidkrevende å få strøken, er satt til latterlig billige 14000 syns jeg det er lite vits i å prute egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janroar Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 kan dere ikke bare gi faen i å blande dere inn i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hummm hårsår eller????? DERE???? Du snakker vel da om bmwhans hehe og da blir det du og ikke dere for etter som jeg ser det er det jeg som starta tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 hehe enig med deg. må jo i så fall være meg da! for du kan jo ikke akkurat slutte å bry deg du som starta tråden hehe. men jeg beklager at jeg kanskje ødela den. men tenkte i og med at det ikke er du som selger og at spm henvendes på tlf til kameraten din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 imalldevil: Er bilen kjør bar? At jeg kan ta med prøve skilt og ta fly ned over og kjør den til ålesund eller må den hentes med henger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Bilen skal være kjørbar, var med da den ble henta i Tyskland og kjørt hjem til Haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 oki. fint. men kan jeg ring han kompisen din når tid som helst eller er han opptatt rundt 12:00-14:00 på dagen? vist jeg skal ring så må det bli i fra jobb tlf siden jeg ikke har mobil lengere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 ring han når som helst på døgnet, om han er opptatt svarer han ikke, men ringer deg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Kunne det kanskje falt dere inn at han kun har 10.000,- å bruke, og kanskje derfor spør om det går ann å få kjøpt bilen for den prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Hvis han sitter med kun 10 lapper kan han heller kjøpe seg en polo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg