jolly Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Hei. Har tatt søkt på forumet men finner ikke noe klart svar....men det kan være min feil. Det gjelder en E39 som selvf. har tysk språk. Skulle gjerne byttet til noe annet. E38 trikset virker ikke men det vet dere vel. Kan noen svare meg enkelt på om det går an å bytte ---- eller om det ikke går an å bytte. Hvis noen mener det går an....kan vedkommende da gi en enkel forklaring på hvordan det gjøres ?? Takker for alle svar. Rune
frossi Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Rimelig sikker på at det er mulig å få skiftet språk. Selv hadde jeg en tyskimportert E39 hvor språket var på engelsk. Dette var ikke noe jeg gjorde selv, så noen litt mer teknisk kyndige må nesten hjelpe med detaljer om fremgangsmåte.
Toro Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=62 Du må nok gjøre det samme med din E39.
Bmw e39 Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Du må nåkk på bmw verksted for å bytte språk ja. Måtte gjøre det på min.
iverseo Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Har en kompis som har bytta språk på sin E36. Gjorde det selv han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå