Soberg Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Hei Hva som må byttes på IX 2.5 motorene fra e30 for å bruke den i vanlig e30.. mvh Soberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Mener det er bunnpanne hvertfall, om det er mer er jeg usikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 hørt noe om at fotorlabbene ikke stemmer overens, heller ikke hull i blokken til dette, da det er 2 forskjellige blokker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Okei, noen som har gjort noe slik eller som er 100% sikker på va som må gjøres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 blokka er forskjellig på ix enn vanlig 325, blokka stammer vist oprinelig fra en z1, bunnpanna er anderledes. grunnet diffen og stikkakslingene forann, men hvor mye mer enn dette vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 det vil si at jeg må bytte blokk og bunndel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 vet ikke om du må bytte blokk, men den er jo anderledes så det kan være andre motorfester så det kan være du må bytte disse. pluss bunnpanna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325turbo Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Du må bytte bunnpanne, borre nytt hull til olje peilpinnen, og sveise om ix oljepumpa (oljepickupen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå