bbmw Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Har noen her erfaringer med smt6 sprut (piggy back) ? Tuning firmaer eg har snakket med vil fraråde meg å montere dette i bilen (da eg skal montere turbo). Dette av erfaringer dem har gjort med denne spruten. Å ettersom eg ikkje har tenkt å montere dette selv, trenger eg hjelp.. Nåken som har noen erfaringer? Eller forslag til andre system eg kunne brukt? Takker for all tilbakemld!
bmwm50turbo Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 hei sann jeg holder på med turbo selv og jeg holder på å montere et haltech e6x i min 525 24v. har et smt6 liggende selv men fant ut at det beste var og drite i en sånn jalla løsning. et tillegs sprut lurer jo egentlig bare hjernen til og tro den får inn de riktige signalene.
bbmw Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 bmwm50turbo skrev: hei sann jeg holder på med turbo selv og jeg holder på å montere et haltech e6x i min 525 24v. har et smt6 liggende selv men fant ut at det beste var og drite i en sånn jalla løsning. et tillegs sprut lurer jo egentlig bare hjernen til og tro den får inn de riktige signalene. Ja det eg også fikk tilbakemld om Tenkte på haltech, kor kjøpte du din?
schnellfahrer Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Jeg kjører SMT6 i min Porsche. Meget enkel å bruke hvis det er noe slikt du skal ha. Å kalle dette "datasprut" blir litt feil da det SMT6 egentlig gjør er bare å massere signalene som går til bilens computer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå