Mr.Silver Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Noen som vet om det er mye arbeid for å skifte hele girstangen på E30 M3? Skal montere shortshift en av de nærmeste dagene men vet ikke hva som må gjøres for å få løs girstangen å innfestingen. Mr.Silver
D.Toft Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 den kan sitte litt, eg brukte rå kakt og skrujern for å få opp org stangen på min e30... kjøp ny den foringen som kulen skal sitte i..
Mr.Silver Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 Ingen måte å ta ut denne nedenifra da?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 stangen skal opp, måten å løsne den på er å vri plast foringen som kula sitter i, så følger både foring å stang med ut. Eller hvis den er sliten røsk den ut som combatkit sier. Husk å skift alt av slitedeler i overføringa ellers er det lite vits i shortshift.
Mr.Silver Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 Det vil si at stanga er festet med låseringer eller noe sånt det da, pga det følger med ved kjøp av shortshift!
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 Her er en grei oversikt: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05 Stanga holdes kun på plass av plastforingen som er del 10. Skift også del 4 og 13, helst alt
Mr.Silver Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 Foringene er akkuat skiftet, står vist z3 girstang på nå sa han, men det som ser ut til på den nye shortshiften er at del nummer 10 må bort. pga det er en blå metall ting som sitter rundt den kula på shortshiften. derfor lurer jeg på om hele del nummer 1 må tas ned. er dette mye jobb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå