celicagt Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Mangler luftfilterboksen til min e30 325. Tenkte da at eg kunne kjøpe eit åpent filter. Noken som har ei side der dei selger sånne med braketten for å feste i afm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegsir Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Mangler luftfilterboksen til min e30 325. Tenkte da at eg kunne kjøpe eit åpent filter. Noken som har ei side der dei selger sånne med braketten for å feste i afm? www.autopower.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Green Filter Kitt har dette. Forhandler: Felg import. Kn Kitt Kollevold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 www.kollevold.no selger k&n filter kit til de fleste biltyper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 jeg ville gått for et stål filter.. er MYE fetere lyd.. blitz har f.eks.. finnes mange andre.. hadde det selv på min m3 og var veldig fornøyd.. det du skal ha er et induction kit som det så fint kalles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Har du en link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå