drunken' Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Har noen deler som bare tar opp plass.. Delene har stått på en 318i E36 94 mod. Kom med BUD! 2 stk Orginale orange sideblinklys 2 stk Nesten ubrukte dekk (185/65 - 15), ble satte på like før jeg kom over noen brukte 17" som jeg kjøpte! 2 stk Pent brukte dekk med mye mønster (185/65 - 15) 4 stk Orginale BMW stålfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen&line Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 [passer de cabriolet??? angeleyesene assa....? pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Angeleyes'a passer alle modeller utenom Compact! Så ja, dem passer cabriolet! Har bud på 500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Har bud på 650 kr, på angeleyes'a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen&line Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 hvilken betydning har de ødelagte festene??? hvor i landet holder du til? er festene en enkel sak gir jeg 700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Jeg kjørte med dem en god stund etter at festene ble ødelagt, så er ikke noe stort problem. Er bare en eller to fester som er ødelagt hvis jeg husker rett.. Finnes vel en løsning på det for en hendt person! Ellers er lyktene helt fine! Holder til på Tolga, i Nord-Østerdalen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 Frontlyktene og frontblinklysene er SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 come on a folks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 de hjulkapslene du har der , jeg har mista en av mine som jeg bruker på vinterdekkenemine, hva skal du har for dem ? og passer de til mine 195/65-15 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Drunken, jeg savner fortsatt infoen på de kapslene du skulle sende, har sendt deg en del PM men ser ikke ut til å hjelpe, du skulle skaffe info om fraktpris og lign også skulle du sende dem, jeg trenger dem nå gitt, kan du ikke få gjort dette nå, er jo leeenge siden dette nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Ser ut til at Selger ikke vil følge opp avtale ved salg av disse, grrrrrr . bare å begynne å lete på nytt nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillen Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Skaffer du noe plastikk til fangere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Har sendt deg PM "Champ" ! Har ikke vært på bimmers på evigheter desverre! Lillen: Kommer ann på hva du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet November 11, 2007 Forfatter Share Skrevet November 11, 2007 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå