frossi Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Talestyringen er per i dag på tysk (noe som jeg sliter litt med siden jeg bare har god gammel skoletysk). Er dette noe som også kan kodes om på verksted ? Damestemmen synes ikke å sette pris på mine an, auf, hinter, dürch, für, gegen, ohne, um gloser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Noen som vet? Kanke tysk så klikker vær gang jeg kommer borti den "tysker dama" knappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 skal du ha talestyringen fra tysk til engelsk må dette programeres! menyen kan endres fra e-driven som du sikert vet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 På E60 må det kodes om hos forhandler ,bilen må da ha ny FA kode med rett option , kjøpes hos BMW Norge og legges inn av forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Tar opp denne jeg... Noen som har vært borti dette? Hva betalte dere i så fall for en sånn operasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kverna@start.no Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 var hos bilia og omprogrammerte dette.. De måtte omprogrammere det meste sa de, og bilen måtte være inne hos de over natten.. Nå har jeg iallefall fått nytt språk, og alt fungerer finfint.. Betalte i underkant av 3100,- ..dyrt nok iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Ok... dyrt! Fant en annen tråd om dette, der snakkes det om 2000,- (Også om at det kan være lurt å få gjort andre ting på samme tid) Er også snakk om at man kan gjøre dette selv med et program på pc'n... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... alestyring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hmmm.. Vely intelesting. Hakke lyst å betale 2000 spenn viss jeg kan unngå det, punget nettopp ut over 10.000 for ny i-drive enhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå