Eivind82 Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Har hørt at det finnes en spray/gass som man kan spraye på sensoren til Lmm å rense den? Noen som har vært borti det? Må i så fall prøves før jeg bestiller ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind82 Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Går det å se på lmm om den er gåen? Tenker på de trådene som er på den.. Min ser helt fin ut, å det hjalp ikke å rense den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caraen Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Mener du luftmengdemåleren? Sjekk om alle spjeld fungerer fint. Samler seg ofte sot og dritt inne i Lmm'en. Hvis spjeldene går tregt eller henger, prøv å rengjøre den med startgass eller forgasserrens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Er det glødetråds luftmassemåler,LMM, du mener har visst CRC en rens. Har ikke prøvd den så jeg skal ikke uttale meg om den virker. LMM tåler IKKE kjemikalier av noe annen type.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magols Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Heisann , hadde også def. lmm. kjøpte ny på e-bay i england . kostet 57 pund pluss norsk moms og frakt. Ca. 1100-1200 tilsammen . Virket helt fint . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå