pbk Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Bilen knirker når den vrir seg, og jeg har lokalisert lyden til gummiforingene rundt vinduene, spesielt foran. Tar jeg rutene bare litt ned slutter knirkingen. Jeg er litt usikker på hvordan det er best å smøre disse foringene/listene og hva jeg skal bruke for at vinduene ikke skal bli fulle av kliss. Noen som har gjort dette med hell Vil nødig begynne å demontere dørtrekk/plast osv. Vindusheisene (el foran, manuell bak) går jevnt og fint, men det knirker og "smeller" litt når de "setter seg" i lukket stilling. Har vært sånn ett års tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 prøv med silikonspray=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 ikke bruk silikonspray....blir bare verre... du må bruke en spesiel rubber grease som di selger på mekonomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 ikke bruk silikonspray....blir bare verre... du må bruke en spesiel rubber grease som di selger på mekonomen Takk for tips. Skal prøve det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå