Rekord Man Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Er det noen som har noe sånt liggende? Kanskje ikke så veldig vanlig motor detta, men kankje noen har det, eller vet om det går ann å få tak i. Hvis du har, kan du også sende på sms hvis du ikke får svar her
Rekord Man Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Skrevet Juli 24, 2007 Det var det ingen som hadde hørt om nei...
///MoePower Skrevet Juli 24, 2007 Skrevet Juli 24, 2007 Hmm.. 350 var vel ikke noe orginalt i eldre tid. Hjelper hvis du kommer med karosseritypen, er det en E30 f.eks? HVIS det er en 350, så er vel motoren henta fra en 750 eller 850 og montert nedi. Hvis du har et bilde av motorommet, slik at vi får se hvilken motor det er, så kan sikkert noen hjelpe deg. Er det en V12? Det beste du/dere kan gjøre hvem enn som eier bilen er å legge ut et bilde av motoren som sagt
///MoePower Skrevet Juli 24, 2007 Skrevet Juli 24, 2007 Skal du ha noen til å sende sms er det vel lurt å legge ut mobilnummeret. Og her er det INGEN som ikke kan svare på noe BMW relatert om man bare spesifiserer litt.
Sir Hofstad Skrevet Juli 24, 2007 Skrevet Juli 24, 2007 Kan hjelpe om vi får vite motorstying, evt delenr på den gamle hvis du har den osv.
Rekord Man Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 Hehe. tlfnr glemte jeg veit du;) 915 92 500 Problemet er det at jeg har ingen 350motor. den skal heller ikke i noen BMW. jeg har bare fått høre at hvis jeg setter denne (og større dyser) på en opel 2.2i motor vil den få ca 35hk ekstra... Kan høre med han som har gjort dette, om han har noe mere spec. på motoren, hvis ikke dere finner ut av noe da -hele norges BMW-elite samlet på ett sted!
Sir Hofstad Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Det vi bruker på 2,4i C24NE er en LMM som er identisk med den på feks 2,5 M20. Trenger du slike har jeg to typer med 4 og 5 pins kontakttilkobling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå