325icab_88 Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Hele dette partiet er også solgt, men flere på vei inn!
325icab_88 Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Skrevet Juli 29, 2007 Ikke glem å spør om rabatt ved kjøp av 2 eller flere varer
Mr.Silver Skrevet Juli 31, 2007 Skrevet Juli 31, 2007 Litt OT dette men jeg fyrer løs uansett jeg. Har montert en short shift av den nederste typen, noen som har et bra triks i å få den til å sitte? må den limes?! Sliter også litt med den nederste låseringen en som ikke man ser før man snur stanga opp ned, denne hopper ut av sporet sitt!?! IRRITERENE, pga da blir det ikke lengre short shift ;P
325icab_88 Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Skrevet Juli 31, 2007 Litt OT dette men jeg fyrer løs uansett jeg.Har montert en short shift av den nederste typen, noen som har et bra triks i å få den til å sitte? må den limes?! Sliter også litt med den nederste låseringen en som ikke man ser før man snur stanga opp ned, denne hopper ut av sporet sitt!?! IRRITERENE, pga da blir det ikke lengre short shift ;P Det vet jeg dessverre ikke, da jeg bestemte meg for ikke å ta inn noen av denne typen, akuratt pga dette Den øverste derimot, passer som et skudd
325icab_88 Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 Bruker denne selv, og er meget fornøyd
Mr.Silver Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Er forsåvidt veldig fornøyd jeg også. Litt mere værsting med den som du bytter hele da. tight å fin så lenge den sitter fast hehe..
325icab_88 Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Er forsåvidt veldig fornøyd jeg også. Litt mere værsting med den som du bytter hele da. tight å fin så lenge den sitter fast hehe.. Den er nok litt mer værsting ja Men for all del, disse her holder lenge
stian89 Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 har du M-tech matter til e-36 coupe? pris på dei? og kas shortshift vil du anbefale mest? den med eller uten foring?
325icab_88 Skrevet August 10, 2007 Forfatter Skrevet August 10, 2007 har du M-tech matter til e-36 coupe? pris på dei?og kas shortshift vil du anbefale mest? den med eller uten foring? Har dessverre ikke matter. Jeg vil anbefale den uten foring
stian89 Skrevet August 10, 2007 Skrevet August 10, 2007 den uten foring vil ikkje bli problematisk,vansklig å få montert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå