gammpers Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Hei! er det signalutgang på spilleren i e39`n? Jeg skulle ha montert en sub... noen som vet hvordan jeg skal gå fram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
almy Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Heisann, har akkuratt jort dette med min egen e39, er bare til å finne høyttalerkablene bak i bilen og koble disse til en high level/low level omformer. Remote signal finner du også bak i bilen. Husker ikke fargekodene på ledningene men de finner du på http://www.autopower.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Soory for at eg stjele tråden din men den passer bra til det eg lure på. Har nettopp kjøpt meg sub å forsterker.. Korleis er det å trekke signal kabler bak til forsterker? eit helvette elle grei skuring? evt noen lure tips på kordan dette gjøres?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Det er nettopp lagen en fin DIY på denne saken, må nesten være blind for å ikke å ha fått med seg den Ellers ligger det mange tråder som denne på forumet, bare å søke!! Good luck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 hm.. har lest den DIY`en og blei litt klokere men ikke mye. Det er ikje helt samme oppsettet som eg skal til med. Hvordan skal de diverse dekslene tas av i e39? fra cdspiller og bakover til bagasjerom?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 hm.. har lest den DIY`en og blei litt klokere men ikke mye. Det er ikje helt samme oppsettet som eg skal til med. Hvordan skal de diverse dekslene tas av i e39? fra cdspiller og bakover til bagasjerom?? Du smetter bare kablene under dørlistene bakover og løfter ut baksetet. Da skulle du ha fått kabler strukket til bagasje rommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Jeg trakk kablene ut å bak dekslene under rattet. Så ned under fotstøtten og videre bakover under dørlistene. Kan ikke se de i det hele tatt;) Tar du ut ryggen på baksetet, er det en gjennomføring der du kan trekke de ut i bagasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå