Mr.Silver Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Følgende ønskes kjøpt til min kjære: * orginal felger til e30 M3 16" ønskes kjøpt, to stk. * radiator * ekspansjonstank * orginal sotede baklykter til samme bil. Mvh Kenneth Vassli
Mr.Silver Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 må nesten gi denne en liten bump:) Har endret annonsen litt
Mr.Silver Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Ingen som har noe snacks til meg ?
R Andersen Skrevet Desember 1, 2007 Skrevet Desember 1, 2007 Jeg har orginale 16" men de vil jeg ikke selge...
Mr.Silver Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Jeg har orginale 16" men de vil jeg ikke selge... du er en hyggelig kar må jeg si hehe.. har du tips om hvor jeg kan finne slike? trenger nødvendigvis ikke å være to, kjøper gjerne fire
Mr.Silver Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Skrevet Desember 1, 2007 Jeg mener jeg har radiator liggende. hvilken stand er den i, pris og hvor befinner den seg i landet ? Kan godt sende pm om du vil.
Mr.Silver Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Skrevet Desember 2, 2007 ingen som har ekspansjons tank eller 16" felger til meg da ?
Morty999 Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 hvordan ser org felga ut? har noen bbs rs til salgs..
R Andersen Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 Har du prøvd www.autopower.se ? Pleier å dukke opp slikt der, og så kan det lønne seg å legge inn en ø.kjøpt annnonse.. Kanskje det er noen som har de liggende, og som er snillere enn meg..
Stramvaier Skrevet Desember 13, 2007 Skrevet Desember 13, 2007 har du vært inne hos koed å sett hva de har inne da? en ekspangskjonstank koster jo ikke mange kronene nytt da
Mr.Silver Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 Har du prøvd www.autopower.se ? Pleier å dukke opp slikt der, og så kan det lønne seg å legge inn en ø.kjøpt annnonse.. Kanskje det er noen som har de liggende, og som er snillere enn meg.. Var inne på tanken å sjekke på autopower.se men nettet ombord er å latterlig treigt så jeg orket ikke. men nå er det fire uker fri så da kan det jo gjøres Får ikke håpe alle er som deg hehe
Mr.Silver Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 har du vært inne hos koed å sett hva de har inne da? en ekspangskjonstank koster jo ikke mange kronene nytt da Sist jeg var inne å sjekket til koed så hadde de ikke samme ekspansjonstanken som på M3.. Ikke brukt iallefall. Tror ikke tanken koster mere enn 500 kr ny. men slengte det bare med siden jeg la ut en ønskes kjøpt annonse:)
Mr.Silver Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Skrevet Desember 13, 2007 hvordan ser org felga ut? har noen bbs rs til salgs.. Kan ta et bilde av de to jeg har så for du se:) hvilken dim er de bbs rs i ? å ikke minst pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå