endre88 Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 hjeeeelp jeg har en 540 94 som plutselig begynnte å røyke blå røyk, den går helt fint ikke noe ulyd, tatt ut pluggene å de to bakre er veldig kokkset, har tatt ned olje luftingen fra toppen , da jeg løste den fra innsuget s er det masse oje innvendig i innsuget, hva kan dette være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 toppakingen som er gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Mener problemet er beskrevet av en som fant løsningen her på forumet Får prøve søkefunksjonen. Søke på veivhusventilasjon feks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 oki takker for svar jeg fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Kanskje vært greit med en tilbakemelding for neste mann som prøver å finne ut av problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 ja det var veivhusventilen som sto åpen konstant full gjenomstrømning bytet den og allt var som det skule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Fine greier Velkommen til bimmers.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 takk og takker for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Vanlig problem dette på v8erne. bytta denne selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå