fredrije Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Beige, ønskes kjøpt! Hallo! Jeg har en beige midtkonsoll til salgs. Den sitter per nå montert i en 530d, men skal tas ut til fordel for en svart konsoll. Årsaken til byttet er at jeg skal skifte til svart interiør i min. Hvilken årsmodell har du? Er du interessert, så ta kontakt - gjerne på telefon (950 54 677) Med vennlig hilsen fredrije
RenZor Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Skrevet Juli 24, 2007 Heisann, jeg har en 92 modell, altså en E34. Tipper du har nyere bil siden du skriver 530d?
fredrije Skrevet Juli 25, 2007 Skrevet Juli 25, 2007 Heisann! Takk for praten i går. Hyggelig å høre litt om hvordan andre BMW-eiere holder på å "styre" med bilene sine også. Oppgraderinger og endringer blir fort dyrt... Har du noen fine bilder av bilen din? Dessverre er min midtkonsoll tilpasset E39-karosseriet. Du finner kanskje noe av interesse på "www.autodb.no" eller "www.motorborsen.no". Ellers ville jeg kanskje tatt en titt på "www.ebay.de" - her er det mye gromt å kjøpe for penger! Du får ha en fin sommer i tysker'n din... Vi prates! Hilsen fra Fredrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå