Gå til innhold

E30 M3 89 modell til salgs!

Hans Thomas
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut kosebilen til salgs, grunnet kjøp av ny båt :(

Importert fra sveits 2003. Da stod km standen på 136 000.

ellers meget strøken, ikke vinterkjørt, ikke rust.

byttet stabsstag, byttet fjærer og fjærbein, satt på variable camberplater, bytet bakre potte tilsvarende det originale.

nylig eu godkjent i juli, eneste feil var slitasje på bærebroene foran, og det byttes straks faren min kommer hjem fra ferie, dermed er det ingen feil.

På bildet er det matt grill, men det er en chrome original som står på nå. Begge deler følger med.

Kilometerstanden er 151 000. Det følger også med 2 sett med felger og hjul, de hvite som er på bildene, og originale m3 felger.

Desverre har jeg ingen interiørbilder, men i frontsetene er det nylig satt inn delskinn, altså skinn på sidene av setene, ellers originale seter.

Bak er det helt originalt. Innvendig er det ingen antydning for slitasje og det er helt strøkent.

Prisantydning 150 000.

Er ikke interessert i negative kommentarer.

Mvh

Hans Thomas Tollefsen

99096979

my.php?image=dsc01510td7.jpg

my.php?image=dsc01512pz0.jpg

my.php?image=dsc01513ya2.jpg

my.php?image=dsc01515ge9.jpg

my.php?image=dsc01514rv6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg snakket med en voksen kar på Rudskogen i 2003 eller 2004 som kjørte en bil som ligner veldig på denne. Den var nylig importert fra Sveits den gang, og var rimelig original.. Kan det ha vært din far? Denne karen ble iallefall veldig nyskjerrig på de justerbare camberplatene mine, og mente han måtte ha slike... Uansett, den gang var iallefall bilen veldig pen bortsett fra den vanlige falmingen av lakk på støtfangere og speil..

Er det den bilen så er jeg veldig overbevist om at 150.000,- er en meget bra pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en voksen kar på Rudskogen i 2003 eller 2004 som kjørte en bil som ligner veldig på denne. Den var nylig importert fra Sveits den gang, og var rimelig original.. Kan det ha vært din far? Denne karen ble iallefall veldig nyskjerrig på de justerbare camberplatene mine, og mente han måtte ha slike... Uansett, den gang var iallefall bilen veldig pen bortsett fra den vanlige falmingen av lakk på støtfangere og speil..

Er det den bilen så er jeg veldig overbevist om at 150.000,- er en meget bra pris!

Det stemmer! :) Faren min det vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne karen ble iallefall veldig nyskjerrig på de justerbare camberplatene mine, og mente han måtte ha slike...

Ka vil det sei at det er justerbare camberplater?

Ligger ikke det litt i navnet?

Men er ikke dette plater man setter oppe på demper tårn-festene? som på en måte vrir hele dempern og fjæra innover eller utover med tanke på hvilken camber man vil ha? Eller er jeg på bær tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne karen ble iallefall veldig nyskjerrig på de justerbare camberplatene mine, og mente han måtte ha slike...

Ka vil det sei at det er justerbare camberplater?

Ligger ikke det litt i navnet?

Men er ikke dette plater man setter oppe på demper tårn-festene? som på en måte vrir hele dempern og fjæra innover eller utover med tanke på hvilken camber man vil ha? Eller er jeg på bær tur?

Det stemmer neste :)

Du bytter ut hele fjørtårnslagret!

De består av 4 plater

Nr1: står de 3 boltene som kommer gjenom tårnet

Nr2: skrues fast i demper`n og kan skubes og vries i alle retninger

Nr3: en skive med grademerking på

Nr4: en skive som ligger på toppen av fjørtårnet i motorrommet

<a  href=%7Boption%7Dhttp://img266.imageshack.us/img266/5204/21pn7.jpg' alt='21pn7.jpg'>

Ikkje verdens beste bilde, men håper hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos`n justerbare fjørtårnslager har du espen?? merke?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...