Samaraiuz Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Hei. Sitter å funderer litt på å skaffe meg varmeseter siden jeg ikke har dette i bilen min. Da lurer jeg på om det finnes "varmekabel kit" for ettermontering, eller om jeg er fullstendig nødt til å bytte begge setene med noen som har kabler originalt?
bmw-320i Skrevet Juli 21, 2007 Skrevet Juli 21, 2007 trur du må skaffe eg nye seter ja. eller du kan jo ta ein tur på monter og kjøpa varme kabler og sere deg på dei hehe:D men fin noen brukte seter. har aldri høyrt om sett du setter på.
Samaraiuz Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Skrevet Juli 21, 2007 ok, får leite litt da;) takk for svar=)
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 21, 2007 Skrevet Juli 21, 2007 Jeg kjøpte et slikt sett på koed.. Kostet vell ett par tusen, go innvistering før vinteren
Ad|oS Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 Har sett ettermonteringskit, et eller annet sted. Husker desverre ikke helt hvor... Forresten ikke helt sikker på om det var for biler som har det fra før, eller om det er for biler som ikke har hatt det før. Men, uansett en del arbeid siden du må ha av setetrekk og sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå