Oslo-power Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Selger en bmw 3 serie http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1571002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Skifter du til svart netting vil du apellere til et MYE bredere publikum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Forresten, hva er gjort med bilen for å få 175hk? Standard filter og chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 Hei.. Det er jeg ikke helt sikker på men vet at det står effektannlegg på bilen.. Det følger med sølv netting om ønskerlig. Selges grunnet kjøp av billigere bil.. Det er en sykt rå bil som man ikke ser til vær dag.. Så om du ønsker deg en bil som ikke alle andre har så er dette en feet bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 enig. bytt netting og ta nye bilder. ser ikke bra ut. og det (unnskyld) dustete klistremerket på bakfangeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 Det er bra folk har forskjellige meninger men hvis du kjøper den kan du jo fjerne det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 OT: Er du fra mosby? Har sett bilen din i byen, å nettingen passer ikke, som du sikkert har fått høre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 Hehe. Ja er det.. Som jeg har sagdt så vet jeg at den ikke passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Skal ikke si klistremerket bak var pent, men var litt morsomt og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oslo-power Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2007 Passer ikke til noen på 20 år nei.. Men det er mora mi på 57 år som har kjørt den.. Derfor det er på Får i ulveklær = Gammel dame i ungdomsbil Men bilen er så å si solgt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Må si meg enig med flertallet her,ang. nettingen der ...Hmm...Er det skinnstoler i bilen? eller er det de "M3 trekka"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sornes Skrevet August 1, 2007 Share Skrevet August 1, 2007 stili bil... såm sakt kvar sin smak så vi træng ikkje å ødelægg salgstråden hans;) Lykke tell mæ salge:) MVH Kim-Rune Sørnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg