bmwhans Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 lyst på ny bil og lurer da på hva jeg kunne fått for bilen min. noen forslag? og jeg gidder ikke at dere sier en latterlig billig sum BARE fordi dere ikke liker stylinga! da kan du heller la være å skrive noe vil ha seriøse forslag. gått 240' pen bil. rustfri bortsett bra litt overflaterust under lakken på taket på str med en 50-øring. alt er nylakkert bortsett fra taket som var pent. forrige eier som gjorde alt. litt(!) unøyaktig lakkert på døra på venstre side. (ikke hele døra lissom) ellers veldig bra bil som går godt og uten problemer. så vil bare høre hva dere har å si. dere trenger altså ikke kommentere at dere ikke liker styling og slikt.. ikke unødvendige kommentarer om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 kanskje unødvendig kommentar, men jeg synes den var pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 gts styling kan diskuteres, d som trekker den ned er alle fehuer som ikke kan skru og bare slenger den på uten å tillpasse den... (og av og til ikke lakkerer den) bilen din ser gjennomført ut med tilpasset styling, kan ikke se noen glipper på bildene. angående pris så ville jeg priset den litt høyt i.o.m d er sommer og sol nå og heller la kjøper prute litt så blir begge fornøyd (ble litt styling kommentarer allikevell,håper ikke på halshugging p.g.a d..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 gts styling kan diskuteres, d som trekker den ned er alle fehuer som ikke kan skru og bare slenger den på uten å tillpasse den...(og av og til ikke lakkerer den) bilen din ser gjennomført ut med tilpasset styling, kan ikke se noen glipper på bildene. angående pris så ville jeg priset den litt høyt i.o.m d er sommer og sol nå og heller la kjøper prute litt så blir begge fornøyd (ble litt styling kommentarer allikevell,håper ikke på halshugging p.g.a d..) neida jeg skjønner at folk synes stylinga er så som så. men så lenge man liker det selv og evt kjøper liker det så spiller det liten rolle grunnen til a jeg skrev slik var at det er så mange som skriver "stygg fanger" og slik. så din styling kommentar var veldig bra okg moderat! godt det er mennesker her som kan skrive godt. ja den er jo bra tilpasset etter min mening. og det er ikke mye å utsette på bilen bortsett fra det jeg har nevnt. noen som ville sagt en prisantydning? har litt vanskeligheter for å si hva den er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 kanskje unødvendig kommentar, men jeg synes den var pen absolutt ikke unødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 kom gjerne med synspunkter om pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Hm.. Vis den nå er så strøken som den er, kanskje opp mot 35tusen? Ser jo veldig pen ut. Intreiør og sånt? bilder der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 jeg syns kanskje 35 er litt lite. JEG hadde ikke solgt den for det interiøret er veldig pent. beige interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 har et spm bare;) Hva heter de felgene du har på bilen?..De var rå fine på e30;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 de heter seneka racing tror jeg. kosei seneka racing tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 35.000kr er vel en grei pris? Rust er det på alle biler som er rundt 20år, jeg syns det er viktigere med en bil med gode foringer, bra driverk og en motor som ikke bruker vann eller olje, spissing som er ok og chamber som faktisk er brukbar Altså, om det er styling på bilen, så er ikke det et minus om bilen er i god stand. 50% av 18åringene som surfer autodb som skal ha seg E30 vil nok gå for din bil, med styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 har ikke funnet noe rust bortsett fra den bitte lille flekken på taket jeg skrev om. bruker ikke vann eller olje. det jeg har merket i alle fall. får se om jeg finner ut at jeg vil selge den til fordel for en 325 cab. i så fall legger jeg ut en pris og så får folk ringe om de vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_rakkerunge_ Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 lyst på ny bil og lurer da på hva jeg kunne fått for bilen min. noen forslag? og jeg gidder ikke at dere sier en latterlig billig sum BARE fordi dere ikke liker stylinga! da kan du heller la være å skrive noe vil ha seriøse forslag.gått 240' pen bil. rustfri bortsett bra litt overflaterust under lakken på taket på str med en 50-øring. alt er nylakkert bortsett fra taket som var pent. forrige eier som gjorde alt. litt(!) unøyaktig lakkert på døra på venstre side. (ikke hele døra lissom) ellers veldig bra bil som går godt og uten problemer. så vil bare høre hva dere har å si. dere trenger altså ikke kommentere at dere ikke liker styling og slikt.. ikke unødvendige kommentarer om bilen. Jeg er veldig intrisert så send på en e mail. svarer me en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 hvilke felger er det? og baklykter? kjøpt hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg