Bimmerlars Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Da har jeg fått meg ny bil. Var på flisa og henta den. En 320ia coupe. Bilen skal brukes som hverdags/bruksbil og reservebil når E30'en stopper Veldig fornøyd så langt. Det er en 93 modell, og den har gått 164.000 km med komplett servicehefte! Så og si ingen rust, men front og panser har en del steinsprut, så det vil bli lakkert på ny. Farge er forsåvidt diamantsvart metallic. Det er litt ustyr på den også. To soners klima, oppvarma seter, el-vinduer, el-takluke, sportsseter, utetemp. Er det noen effektanlegg som har et rør bak til disse bilene? Brummer godt i den, og er veldig grom lyd, uten lekkasjer Her kommer litt bilder! Mine to smykker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Pen bil! men du må lakere den helt ned eller få på M plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 Skal lakkere den helt ned. Vurderer M-plast, men det får jeg se ann litt. Tror det bare blir lakka ned i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Gratulere med flott orginal 320ia Stor + for sportsstoler. Lakkering trengs og M3 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 Takk skal du ha M3 front vurderes før jeg lakkerer. Litt kjipt å lakkere enn org. fanger når M3 front ikke er så ille dyrt, men får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Gratulerer, så ut som et pent eksemplar.. Enda bedre at det var sportsstoler i den, likte det Fint potensiale her. Kan jeg spørre hvor mye du måtte ut med, svar gjerne på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 Takk for det Sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Gratulerer med ny bil Ta på en M3 front det hadde gjort seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 Takk igjen Enig i at det hadde gjort seg ja. Løfter utseendet en god del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Pen 320ia Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå