Joe Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Min E46 318i 99 modell ; holder seg normalt på rundt 700 rpm på tomgang. Men hvert 30. sek så dumper den ned til rundt 500 rpm holder seg der et halvt sekund og skyter opp mot rundt 1000 rpm for å så falle ned og normalisere seg på 700 rpm igjen. Har åpnet panseret og sjekket . Oppdaget at under dumping ned til 500 rpm , så hører eg en slags hisse lyd (sssssss) som forsvinner med det samme når den skyter opp over igjen. Motoren høres ut som om den vil dø når dette skjer, men den gjør ikke det. Høres ut som det er noe problem med LMM eller lambda. Når eg slår på klimaanlegget blir denne trenden mindre ved at eg kun merker skyting fra 800 rpm opp til 900 rpm. Det skjer hvert 30. sek. Noen som vet ka problemet er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Ac-kompressor som slår seg inn? Edit: Leste ikke heile tråden sorry:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Ta stikket av LMM og se om det blir bedre. Gjør evt. det samme med lambda stikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå