xcuze Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 trenger vinsj til king cab'n min.. da den har en tendens til og sette seg fast i gjørma.. noen her som kanskje har noe liggende? veit at det er veldig få bmw'r som kler sånn pynt, men det kan fremdeles være noen som har noe skøy på lager??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 bøøømp.. trenger vinsj altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOH Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 kan høre med en kompis av meg om han skal selge vet han har en liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 fett..... kan ikke ha det sånn vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 fett..... kan ikke ha det sånn vettu... Haha, ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 http://www.biltema.no/search/searchres. ... arch=vinsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 biltema er på en måte ikke temaet.. trenger noe jeg kan stole på... vil ikke ha vinsj wiren inn igjenom ruta og i trynet pga svikt i kroken/wire.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
no_name Skrevet Juli 27, 2007 Share Skrevet Juli 27, 2007 Hei! Fadern har ei WARN vinsj som har skal selge. Ei massiv ei som tar 2000kg om jeg ikke husket feil. PM vist int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOH Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 fortsatt inntresert... har en forhånd.. Warn x8000i winsj.. trekker 3,8 tonn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå