SIR Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Hei, Har planer om å ta ut dørken i bilen min og lurer på hvor mye arbeid det er... det er snakk om en 318is E36. Noen som har gjordt dette før? Må ta det ut pga vannlekasje og fordi ei brusboks sprakk i varmen og nå har det begynt å lukte litt uggent.
SIR Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Skrevet Juli 23, 2007 Tja...der er da en midtkonsoll og eit dashbord som står oppå teppet.
Ballder Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Tja...der er da en midtkonsoll og eit dashbord som står oppå teppet. Da har du jo løsningen selv da!!
SIR Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Skrevet Juli 23, 2007 hehe, ja jeg bare spekulerer. La merke til at to stag fra dashbordet er festet ned i dørken/karosseriet og teppet blir da liggendes rundt desse stagene. Må jeg demontere hele dashbordet da?
Ballder Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Tviler på at du må demonere hele dash'n. Om så skulle være, så ville jeg vel heller snitte litt startegisk i teppet så du kan la dash'n stå. Møkkajobb og ta ut vil du se..
Fliid Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Gjør som balder sier. Snitt heller. like greit det. Enklere blir det og om du må ut med det en gang til MVH Fliid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå