Kenneth520IA Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Vurderer å kjøpe meg et lite leketøy, og tenker da på en E36 cab. Noen som vet noe om svakheter, og hva jeg bør legge spesielt merke til på disse bilene? Glad for alt av svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Når du skal se på en bil. Ta det på en dag det reiner! Da ser du hvor mye cabben lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Når du skal se på en bil. Ta det på en dag det reiner! Da ser du hvor mye cabben lekker. Er vel ikke nødvendig? Bare sørg for å ha en hageslange i nærheten og spyl over cabben.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Når du skal se på en bil. Ta det på en dag det reiner! Da ser du hvor mye cabben lekker. Er vel ikke nødvendig? Bare sørg for å ha en hageslange i nærheten og spyl over cabben.. hehe joa, kan funke det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Sjekk at det elektriske fungerer. Rust, slark ++. Det vanlige. Hva slags motor er du ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Det jeg har sett litt på foreløpig er 320IA. Trenger ikke noe voldsomt med motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Det er sant. Jeg har akkurat anskaffet meg en 320i cabriolet selv, og er storfornøyd. Tenkte først en 318, men følte at jeg måtte ha med 6'r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Flott bil du har der, ja Har vannvittig lyst på en cab, og jeg liker 3-serien. Z-serien er ikke noe for meg. Og noe annet enn BMW er heller ikke av interesse (ikke noe galt til andre, bare hva jeg har lyst på). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Du får ha lykke til i letingen, og finne en som ikke er herjet og oppstyla med masse plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Cab'en lekker jo som oftest i hjørnene i skjøten liksom, også ved bakruta kan det komme inn vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå