wicky124 Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 har fått tak i kabler til 575kr inklusive moms fra JacobsAutosupply så kan like gjerne bytte..men hvor er denne LMM?hvordan sjekker jeg etter lekkasjer i innsug og eksos?eksosen er forsåvidt byttet ifjor og er ikke møkkete engang..fremdeles blank og fin:) hadde en lekkasje i bensintilførsel i vinter,men fikk tetta den,men ble ikke no superløsning, men den lekker ikke og suger ikke til seg luft heller.... en ide å bytte rotor og fordeler lokk når jeg bytter pluggkabler?
wicky124 Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 da har jeg fått tak i pluggkabler...hmm...fikk høre at kanskje dysene var tette, så har kjøpt omega dyserens..får se hvordan det blir..skru på bilen imora..hmm...ingen som kjenner noen som er snille med avgassen på eu-kontroll?
wicky124 Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 gøy å snakke med meg selv..hehe..tok ut alle plugger og demonterte pluggkablene idag, fant ut at plugg i sylinder 6 hadde knekt..merkelige saker..den hvite delen som sitter på pluggkabel var delt i to..kanskje det var feilen?dessuten hadde kabelen til sylinder 6 en annen kabel som satt fast i den, og den hadde også blitt ødelagt, og man kunne se ståltråd/ledninger inni gummien...
Quattrokiller Skrevet Juli 29, 2007 Skrevet Juli 29, 2007 Hadde sdamme problem med min 525. Snakket med Alf Lie, han så at bare dra motorn ut på høyt turtall en del før kontrollen for å fjerne sot og skit. Lå mellom 5-6 tusen på vei ned til kontrollen( 5-6 min). Gikk igjennom da uten problem.
espen lysholm Skrevet Juli 29, 2007 Skrevet Juli 29, 2007 Hei! Medlemmer av VW Audi klubben som har hatt problemer med avgass har kjørt på med litt E85 på tanken før EU kontroll. Har visst funket bra. LMM er som regel montert i luftfilterboksen. Ta den ut og dynk følerne med elektrorens el.l. La det tørke over natta og monter den inn.
wicky124 Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Skrevet Juli 30, 2007 satt en kabel fast i denne? en ring rundt kabelen? ja satt en kabel fast i pluggkabel til sylinder nr6...har kjøpt dyserens som jeg skal putte på tanken samtidig som jeg skal fylle på den e85tingen...og holde høyt turtall...hmm...men først få tak i den kabelen og tennpluggen...
HMW Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Hmmm... skal til Oslo onsdag, kan godt kikke på den om du vil? Må da få til dette.. kompis av meg pleier å jobbe sent så kan vi reise dit å måle.. så skriver han den sikkert igjennom
HMW Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 forresten bare tull at du trenger å ha noe annet på tanken på en originalbil. Du må jo få alt til å fungere uansett.. greit å ha ting i orden.
wicky124 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Skrevet August 1, 2007 hei..har ikke hatt nett på ett par dager nå...sender deg nr mitt på pm så kan du ringe meg om du fremdeles er i oslo..trenger virkelig å få bilen på veien med skilter...sommern er over snart jo...
Willersrud Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 du er her og ja. hehe, willers fra mb forumet:P sorry for ot.
wicky124 Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 ja fy....slutt å ødelegg tråden min..hoho..hei og hå ses iløpet av neste uke så dealer vi..hmm...
wicky124 Skrevet August 4, 2007 Forfatter Skrevet August 4, 2007 fant ut en ting...katalysator ble ikke påbudt i Tyskland før i 1992..og bilen er en 1989 model med kat..men må avgassene være i samsvar med katalysatorkrav eller kan co måles ut i fra non-kat?
Ballder Skrevet August 4, 2007 Skrevet August 4, 2007 Hei!LMM er som regel montert i luftfilterboksen. Ta den ut og dynk følerne med elektrorens el.l. La det tørke over natta og monter den inn. Er vel helst montert etter luft filteret vel..?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå