Halvor89 Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Jeg har lagt ut noen bilder av bilen min før og. Men det var med stusselige vinterfelger, så tenkte jeg kunne slenge ut noen med sommerfelga og. Er glad for feedbacks Stolt eier Og tilslutt et bilde som ble tatt av en kompis som er litt pro til å ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Veldig pen is. Eneste du trenger og gjøre med denne er og polere, og ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 En av de tøffeste ISèn jeg har sett Er ikke rart du er en stolt eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Flott IS! Som sagt, den trenger litt polering! (Om ikke kameraet lurer meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Ser ok ut. Hadde fortjent bedre kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 tøff bil ser ut som en veldig fin farge på det nederste bildet. bytt blinklysa framme til de som er litt mørkere, så er den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Pen bil Ser du har vært på riktig side av Mjøsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Veldig fin bil Hvilken farge har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Pen bil Ser du har vært på riktig side av Mjøsa Haha, riktig og riktig men fint er det der. Ingen tvil Jeg er ivrig på å få på andre potter, doble såklart. Og ja, den skal poleres. Fargen heter BMW techno violet metallic. Den er relativt nylakkert, men det ser ut som at de som solgte den til meg har maskinpolert den på en eller annen måte, så lakken er litt rar enkelte plasser. Også har han som lakkerte den gjort noen småfeil som han skal rette opp. Så skal polere den etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå