x25Touring Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Har en 1991 325i som fusker en del nå. Hvis jeg kjører "normalt" uten noe spessielt pådrag så merkes ingenting. Men så fort jeg belaster den så begynner den å "poffe" og fuske. Noen som har noen ideer om hva det kan være, eller liknende erfaringer??
stianosthus Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Kan være olje eller fuktighet nedi plugghullene, fort gjort å sjekke. Kan også være lambda eller luftmengdemåleren. Prøv å koble bort en av disse å se om den går bedre da. Fusker den hvis du trår gassen helt i bånn?
x25Touring Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Skrevet Juli 24, 2007 Ja den fusker hvis jeg tråkker på. Har ikke funnet ut av noe mere, skjer vel kanskje ikke så mye mere med den heller. Var nede der den står i stad, og der ble jeg overraskert med en herpet bil. Noen idioter som har prøvd å bryte seg inn uten og klare det. De har ødelagt begge dører på høyere side og takluke, for noen tullinger sier jeg...... Kjedelig med sånn............
x25Touring Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Koblet fra luftmengdemåleren i stad, og da virka det som at den fuska en del mindre. Men den vil vel fuske noe uansett, siden den er koblet fra?
x25Touring Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Nå virker det som at den fusker mindere når den er kald. Er det et tegn på lambdasonden???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå