S.Hafsmo Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 Ting jeg trenger til min E34: - koffertlokk i Orientblau metallic. - M5 bakfanger - M5/ACS sideskjørt. - Sorte DE frontlykter - Lyktespylertank med motor - M5 girspak ramme/deksel/plate (?) - Prefacelift speil/ M5 speil takker for respons!
bmw520 Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Har ei bakluke som er blå, meget fin blå farge, men her ikke peiling på hva den heter, og ikke har jeg farge koden heller, så da er man vel like langt
S.Hafsmo Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 hmm.. du har ikke mulighet til å få tatt et bildet av lokket? likner det på fargen jeg har på bilen min?
bmw520 Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 hmm.. du har ikke mulighet til å få tatt et bildet av lokket? likner det på fargen jeg har på bilen min? titta på bilen din nå, men din er mye mørkere en d jeg har dessverre.
OleEven Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 Veit muligens om et bagasjelokk til deg, Men husker ikke farge.. men kan finne ut!
S.Hafsmo Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 høres flott ut! nå har jeg forresten en liten update på ting jeg trenger: Høyre frontlykt - Langlys lyktespylertank med pumpe
OleEven Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Den bakluka er det litt rust på rundt nøkkelhullet, å en liten bulk.. Så er vel uaktulet da eller?
Stephan.s Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Jeg har spylertank fra en 530, men regner denne er lik som 540.
S.Hafsmo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 OleEven: blir nok lite aktuelt ja. rusten som er på min er foreløpig ikke synlig, ellers er den jo pen. tenke jeg skulle gjøre litt preventivt vedlikehold. Stephan.S: det kan vel hende ja, det er den tanken som ligger nede under venste forlykt. hvor stor penge skal du ha for den da?
Stephan.s Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Ahh, er egen tank til lyktespyleren altså. Trodde det var den samme tanken som til ruta. Da har jeg nok ikke.
S.Hafsmo Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 det var da synd.. de 2 tankene sitter vel fast i hverandre på noen modeller,men på min var det en separat tank med egen motor nedenfor den andre. ikke med eget lokk altså, det går en slange fra den ene til den andre, så de fylles fra samme tank.
Sir Hofstad Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Har komplett lyktespyling med tank og motor. Har lykt også mener jeg
S.Hafsmo Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 sier du det ja! har du mulighet til å få tatt et bilde? så jeg er sikker på at jeg ikke går på en smell?
Sir Hofstad Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Plukket fra en 96 540: Kan få med kompl spylesystem med dyser så har du reserve. Og belg til inntaket. Og har utrolig mye småtteri av elektronikk osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå