lloydsb Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Her er da tralla mi . Handla den får cirka 2 uker siden, veldig fornøyd foreløpig! Det er en Individuale coupe, med skinn intr i bilens farge i midten og svart skinn rundt. er også noe m-tech utvendig, samt m-tech senk. Lakken er Technoviolet veldig fin farge, som skifter litt nyanser etter som lyst er. Jeg har gjort litt med bilen, selv. Nye blinkers foran osv. kommer m3 baklyker samt ny eksos list (m3 wannabe til org fangern bak). har div styling liggans. Bakrute senker samt en list spoiler ikke m5 lista, men en av rieger og lykter lister. Håper på positiv feedback ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Fin bil Jeg har samme lakk på bilen min og den er knall fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Broderen handlet seg en helt lik bil med E46 M3 felger og avusblå eller monteral blå Trodde faktisk det var han som var blitt medlem her Gratulerer med dritfin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Hehe, artig! Grei denne ja, er lilla! Bare den forandrer nyanser etter lyst. Til tider er den lilla, blå og noen ganger anntydning til svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Meget pen bil du har fått deg her, så ut som du gjor et bra valg til slutt! Planene høres også bra ut! Gleder meg til å se den lista de! Bare ikke ødelegg denne når den er så fin nå! Fortell gjerne om utstyr og specs om du har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 Meget pen bil du har fått deg her, så ut som du gjor et bra valg til slutt! Planene høres også bra ut! Gleder meg til å se den lista de! Bare ikke ødelegg denne når den er så fin nå!Fortell gjerne om utstyr og specs om du har lyst kommer imorra Skal sove søt nå! Så forventer jeg å se noen fine ord om til bilen imorra, når jeg har fått sått opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 En helt råå bil, men et lite minus og det er at det er automat Er vel ikke så veldig gøy får en som har just fått lappen er det vel haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Utrolig fin bil Lloyd, tror ikke du angrer på kjøpet. Jeg vet at forrige eier behandlet den veldig godt, og det tror jeg du også vil gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Gratulerer med pen E36 . Syns ikke du skal montere lyktelister, få heller på en flott dobbel endepotte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 En helt råå bil, men et lite minus og det er at det er automat Er vel ikke så veldig gøy får en som har just fått lappen er det vel haha kan låse gir kassa så funker det. får jo ikke clutcha den ut, men fått den ut på tørr asvalt fordi om. Dekk budsjett, har jeg ikke uannsett! Steffan C: Lykte lister har jeg liggans ferdig lakkert så, gidder ikke la de ligge og støve. Eksos kommer!. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Bilen er fin den! men stålet som er under panseret er bare og kaste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Grattis! Ser ut som en fin e36! Lykke til vidre med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå