general1234 Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Jeg så på wheeler dealers her en dag. De hadde en bil med slitene stoler. Han mekanikeren kjøpte et trekk som man trekte over stolryggen og setet hver for seg, som han limte fast å lukket igjen med glidelås helt nederst før han sattsammen setet igjen. Det jeg lurer på er om det går ann å få tak i noe lignende til E30 seter? evt hvor jeg kan få tak i dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Du får selvfølgelig kjøpt org trekk på BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Sjekk ut denne: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/84-91-BMW-E30-SPORT-RECARO-SYNTH-LEATHER-SEAT-COVERS_W0QQitemZ110150434645QQcmdZViewItem?hash=item110150434645#ebayphotohosting Jeg kjøpte trekk både foran og bak til min e30 hos disse folka. Ser ganske bra ut, og meget snill pris. Bare send mail til de om hvilke seter du vil ha trekt opp, og i hvilken farge du vil ha de i. Tror ikke du får det billigere noen andre steder... Slipper og betale toll på disse og! Bare og bestille, betale avtalte beløp, så har du de innen et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Sjekk ut denne: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/84-91-BMW-E30-SPORT-RECARO-SYNTH-LEATHER-SEAT-COVERS_W0QQitemZ110150434645QQcmdZViewItem?hash=item110150434645#ebayphotohosting Jeg kjøpte trekk både foran og bak til min e30 hos disse folka. Ser ganske bra ut, og meget snill pris. Bare send mail til de om hvilke seter du vil ha trekt opp, og i hvilken farge du vil ha de i. Tror ikke du får det billigere noen andre steder... Slipper og betale toll på disse og! Bare og bestille, betale avtalte beløp, så har du de innen et par uker. Vet du om disse vil passe mine M3 stoler? Kanskje litt verre med baksetet i den? Eller om man får noe lignende til M3? Er jo svindyrt å trekke om hos en salmaker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Sjekk ut denne: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/84-91-BMW-E30-SPORT-RECARO-SYNTH-LEATHER-SEAT-COVERS_W0QQitemZ110150434645QQcmdZViewItem?hash=item110150434645#ebayphotohosting Jeg kjøpte trekk både foran og bak til min e30 hos disse folka. Ser ganske bra ut, og meget snill pris. Bare send mail til de om hvilke seter du vil ha trekt opp, og i hvilken farge du vil ha de i. Tror ikke du får det billigere noen andre steder... Slipper og betale toll på disse og! Bare og bestille, betale avtalte beløp, så har du de innen et par uker. Har du bilder av hvordan det ble? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå