bimmermann Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hei alle sammen Er det noen som vet hva som kan være galt med speilen min. Har automatgir å når jeg setter den i reverse går ikke speilen på høyre side ned.Har bryteren til høyre å speilene virker ellers........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 har aldri opplevd at dette har skjedd på bilen min når jeg setter i revers..:S Edit: skal dette gå ann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvis det står i ekstrautstyr-lista til bilen, så skal det gå an... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hvis det står i ekstrautstyr-lista til bilen, så skal det gå an... Som "Lars" sier: Det er tilvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjethl Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Hvis bryteren du snakker om er den for justering av speiler må den stå til venstre for at speilen skal gå i ryggemodus. Er det forresten noen som veit hvordan jeg justerer hvordan speilen går i ryggemodus. Den vrir seg alt for langt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Speilet skal vri seg langt ned, det er ikke til å se i ved vanlig rygging. Du skal se ned i bakken rundt bakhjulet ditt, da kan du parkere perfekt inntil fortauskanter og oppmerkede felter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmermann Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2007 Den har vridd seg før, men stoppet plutselig å gjøre dette !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå