LarsFromasj Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Hei! Er det originalt med vipperuter bak på E30 M3, evt. andre E30 modeller? Trenger en ny pakning til disse da det på venstresiden er tettet med sikaflex. Vurderer også å kjøpe motorsportrutene fra Koed, men da må det vel borres i disse til vindushengsel om jeg skal ha vipperuter. Men om ikke dette fantes originalt dropper jeg det og har faste vinduer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Jeg vet iallefall at min ikke har det, jeg har selv en 1990 M3 215 hk. Men synes å huske at noen har snakket om de vipperutene som ekstra utstyr på USA modeller ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Jeg har heller ikke vipperuter på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Er kjørecomputer standard? Tenker på den som sitter midt på dashbordet, viser temp og diverse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Vipperuter var option, men de fleste har valgt å ikke krysse av for dette totalt unyttige ekstrautstyret! Skjønner meg ikke på de personene som prøver å fremheve dette som noe positivt i salgsannonser (ja, jeg har sett noen som har gjort det) liten kjørecomputer med utetemp, klokke etc var standard. Stor computer var option.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Den store kjørecomputeren er den som viser hvor langt du kan kjøre til på tanken ++ ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Den store kjørecomputeren er den som viser hvor langt du kan kjøre til på tanken ++ ? Stemmer meget bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå