Gå til innhold

slett


MrBimmer
 Share

Anbefalte innlegg

1300kg/100*2 = 26 kg

2 prosent av bilen utgjør altså 26kg rust!

watch out :P

Faktisk så veier ikkje bilen 1300kg.. mener den skule veie 1150

hehe

den rusta som er der er så lite.. så klart d bør gjørest noe med før d er for seint så klart.. men d her nylig begynt så d er lenge til d blir noe farlig.

Viss ingen er intriser i den så puser eg den opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jada, jeg tok i litt for jeg ikke husket hvor mye en e30 veide .. Ser mange skriver i annonsene sine att dem er 99% rustfrie osv, så jeg måtte bare påpeke det..

om bilen er pen så tror jeg ikke du har noe problem med å få solgt den, solgte min e30 etter noen dager jeg..

skal ikke plage tråden din mer, lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen framstår som pen.

bortset fra 1 ting..

Fører stolen er slit. (veldei slit)

Noe som er typisk på e30

spesielt faceliften har eg får intryk av

Aroid viss du leser litt lenger opp så står det at eg kan sende bilder på mms men kan og sende på mail.

Angånde d eg skreiv pusse opp. d vill si. fife den opp. =) har noen plander men har dårlig med tid. derfor må den bort. har 2 e30 til som eg holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D skal du få.. vill du ha bilde i bagsje rome når alle matene er tat ut ? eller med ?

Eller kansje bege deler?

Motorn har den orginale garanti spryen.

eg var innom ein bmw for handler å lurte på va det var som var sprøyta på motoren. da fikk eg vite at det var granti spry. slik at dem så om det var gjort noe med motorn..

Den er døn strøken i motor romet =)

Netsen alt er orginalt. bortset frå ei powerfilter. Hensikten med d er for å få bedre gas respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...