Gå til innhold

Total BMW

Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet ikke hvor mange som vet om dette englske bladet, men jeg har akkurat tegnet abonement på det. Jeg har søkt et merke blad som tar for seg alt fra kjøpetips, mekketips og generell merkeinfo m.m og fant det i dette bladet. Anbefales på det varmeste for alle bimmer fanatics!!

Så nå er det bare for meg å kvitte seg med et par VAG produkter i gården for å få et ordentlig merke i gården :D

Sjekk: http://www.total-bmw-mag.co.uk/

Noen andre med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synonymt for begge er at de overdriver som bare bilmagazine kan. Dog Total BMW er noe mer teknisk og nyansert av seg.

Bladene har en tendens til å variere stort i kvalitet fra måned til måned...

Enkelte utgivelser er knallbra og et must for en ihugga entusiast, mens andre er "faen, de 100kr kunne jeg brukt på bensin".

Det ble litt krast dette, men noen utgaver er rett og slett spot on! Dagen de blir litt mer stabile tegner jeg medlemsskap :)

Skulle likt å sett PBMW sin definisjon på "streelegal".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Abonnementet på Total BMW koster ca 660 kr årlig. Det er vesentlig rimeligere enn Narvesen's skal ha...kr 109 pr utgave :o

Nå finner man vel aldri det helt ultimate bladet da interessene er forskjellige, men det er morsomt å kun lese om "god merke" innbundet i en perm :D Synd det ikke eksisterer norsk BMW blad (sett bort i fra BMW ccn klubb bladet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...