Johnny Bravo Skrevet Juli 24, 2007 Skrevet Juli 24, 2007 noen som har DIY'n til å koble ut den sperren som kobler ut tv-skjermen når bilen min begynner å rulle fortere enn 10-20 km/t? Jeg vil se Cæsar i 150 km/t!! hehe.. Tror det bare skal være å trikse med noen enkle ledninger...
RogE36R Skrevet Juli 24, 2007 Skrevet Juli 24, 2007 funker det ikke om du har håndbrekket ett hakk oppe mens du kjører?
Johnny Bravo Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Skrevet Juli 24, 2007 hmm.. d skal jeg prøve men det skal være en måte å koble det om på også..
marararius Skrevet Juli 24, 2007 Skrevet Juli 24, 2007 Cæsar i 150km/t ja Hehe.. Er vel en lur måte ;D
haugejan Skrevet Juli 24, 2007 Skrevet Juli 24, 2007 Vist du har gamal TV modul, før 99, så ligg det ein DIY her: http://www.autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=66 Har du nyare modul, noko som er svært sansynlig vist det er på ein E46, så kan du enten programere det vekk med NavCoder og eit Ibus interface, eller så må du inn med ein TV-free modul som du kobler til TV modulen. Eg bruker ein slik TV-free modul og det fungere fint.
Johnny Bravo Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Skrevet Juli 24, 2007 Fungerte helt topp med den DIY'n Det står at man skal trykke på contrast, men jeg måtte trykke på brightness.. Ellers så stemte det.. bilen min er produsert i 99, men den er en 2000 mod. så jeg tok sjangsen på å prøve.. siden det stod på den linken at det gjaldt biler til og med 99 mod. Takker så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå