BRIO Skrevet Juli 24, 2007 Share Skrevet Juli 24, 2007 Har kjøpt en Business RDS spiller. Jeg har ikke fått med sikkerhetskoden som trengs for å reaktivere stereoen etter demontering, jeg vet heller ikke hvor jeg skal finne sikkerhetskoden til min gamle Reverse. Oppdaget heldigvis at jeg trengte denne før jeg begynte å demontere Er det noen som vet hvor eller hvordan denne skaffes?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 Svarer meg selv jeg Søkte på tidligere tråder om saken her på forumet, og fant dette: Koden er firesiffret og skal stå på et kort i visittkortstørrelse som har fulgt med bilen. Ta med serienr. eller hele anlegget for strekkodeavlesning hos en BMW-forhandler for å skaffe koden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 Jaja! Det er tydligvis ikke sikkerhetskode på disse anleggene alikevel ) Mye bortkastet tid, men det jeg har lært er at hvis man mangler kode til et anlegg trengs både navn/adresse på eier av bilen anlegget står/stod i, regnr. Chassinr. og serienr på anlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå